1. Scrill White ft Bigga Rankin & Plies - These Niggas Fake (Dirty)
    Album: N/A
    Download
  2. Scrill White ft Bigga Rankin & Plies - These Niggas Fake (Clean)
    Album: N/A
    Download
 Cover Team Bigga Rankin Logo

 

Scrill White ft Bigga Rankin & Plies

These Niggas Fake

 

Professional DJ's: your rating may be required to unlock the MP3/Service Pack. Enter requested info below. Bogus Feedback Will Result In Immediate Blocked Access!

 

 

Embed VirDiKO Player

Song Overview

DJ Feedback

Dope record say Scrill perform at the Bigga Rankin Street N Greet in Columbia SC...dope artist

DJ GO-iLL, Atlanta

THIS A HIT!

HAITIAN PRINCESS, JACKSONVILLE

banger

DJ BIGGRICH, oklahoma

hard record saw live at the conference

core dj knitti, louisville,ky,usa

this kid gonna make straight to the top.

djrandyr, dothan ala

Fuego all day. Been rocking with bruh since I heard this

DJ Shalamar, The SOuth/FL/US

real sh!!!

dj poncho, Greenville Ms.

AYE SCRILL AKA MR TURN UP MY N**GA!! IM FUKIN WIT IT.....DEMAND SCRILL WHITE #HEGOTNEXT #TBRMG #CRDJS DAT JAM DOE

CRDJ NEUTRON, PENSACOLA, FL USA

Truth!!! putting into Rotation on #TWO22 Radio

Wonderful, Prescott, AZ USA

Ran this track and they loved it 4x's for the night!!!

DJ Dirk Diggems, Tampa, FL USA

Two Thumbs UP!!!! Let's go!!

DJ Dirk Diggems, Tampa, FL USA

hottest joint in the streets!

tampamystic, atl

This is a hit!!!!!

Stikuhbush, Alabama

Track took over at #DiamondAwards definitely a banger and hit single!!!

MzOnPointPromo, Ocala

Hardest record out right now!!!

Dj Jus Swagg, Washington, DC USA

well done

Mc sermon, Brux-City / Dusseldorf

you already know we rolling with this shit in the midwest

Core DJ King Robb, elkhart, IN usa

Hot!!! Gotta Play it!!!

BIGG V, THe South

Sounds good will give it a spin

Nikki J, Phoenix, AZ USA

Undeniable hit... Undeniable!!!

Tony Davis The DJ, Dothan, AL

Will add it to rotation stat. Need drop

Yessurr FM, Dallas, TX United States

hottt stuff

ASchustar, Germany

Oh Yeah! Nice production.... Will add to my rotation....

DJ Ike T, New Orleans, LA United States

Hot record, would've changed the chorus to something more catchy instead of repeating whats already set but it's good and i'm gonna feat it on my show tonight.

DJ Ms.Hypnotique, Southaven, MS/USA

Tough Track!

DJ Evryting Criss, Durham,NC

It's cool!!

Dj Moe B., Philly, Pa.

nice track

DJ Partytyme, Birmingham, AL us

now THIS is a SONG!!

DJ D.Souff, South Carolina

hometeam reppin'..

DJ KA$$IU$ KAY, valdosta ga usa

Song a hit 1st quarter!! Great choice for the feature!!!

Jay30promoking, Richmond,VA

Solid!!!

cool joe, alma,ga

YALL GOT DOWN ON THIS SCRILL AND PLIES LOVING IT

scri;; white, townsend ga

My Son went all in , love you PLies and Bigga Rankin , hope to one meet you guys.

DjFeedback, Townsend Ga.

Dope song .. going on next mixtape ... Got this just in time !!

Dj Dacick 1, Killeen, TX USA

💯💯💯

Meshay The Dj

Good

808djrx, Honolulu / Hawaii / U.S.A.

Salute To Bigga Ranking , Scrill , Plies Track Riding

DJfloridaboii, Tallahassee Fla

This Dope Real Dope Salute to the artist

Dj JLott, Valdosta

Dooooope

Stikuhbus

Fyah!! Will play!!

dj12play, Chesapeake,Va 23324